Knuffeldoekjes


Een vriendin van de Roze Bosmama vroeg me naar aanleiding van mijn creaties of ik twee knuffeldoekjes in dezelfde stijl wilde maken. Ik mocht natuurlijk niks zeggen (want ik ging tussendoor ook nog even op bezoek) en eindelijk hebben de doekjes hun bestemming bereikt en mag ik erover bloggen🙂

Eentje maakte ik met een plaatje, passend in het bosthema (ik vond hem hier).

De andere heeft een patchwork van negen verschillende lapjes en nog wat extra labels tussen de lapjes.

De achterkant is bij allebei lekkere zachte veloursbadstof (ik gebruikte een handdoek).

Één hoek heeft een ‘knoop’ waar je bijvoorbeeld een speen aan kan knopen.

Verder zitten er gewoon een heleboel ‘labeltjes’ aan. Om lekker aan te frunniken of op te sabbelen😉

Ik hoop dat ze lekker beknuffeld gaan worden!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Esther
    Sep 11, 2011 @ 14:51:12

    wow echt mooi😀 lekker meisjesachtig

    Beantwoorden

  2. sarah
    Sep 11, 2011 @ 16:38:56

    ziet er heel mooi uit, prachtig gedaan

    zeer mooie blog heb je, ik volg je

    Mvg Sarah

    Beantwoorden

  3. Alice Zijlstra (@minimij)
    Sep 12, 2011 @ 07:49:56

    Zien er heel mooi uit, echt meisjesknuffeldoekjes.

    Beantwoorden

Geef een reactie

