Bert en Ernie


Vanmorgen vond ik op Pinterest de volgende foto.

Mijn kleine Sesamstraat-fan vond die natuurlijk geweldig! Ik las even snel de tutorial, bedacht wat ik in huis had en ging even snel met haar naar de overkant voor de rest van de boodschappen.

Thuisgekomen gingen we ze natuurlijk metéén klaarmaken! Ik volgde niet helemaal de tutorial, ik gebruikte een mineola en kinderbanaan, dus de vriendjes waren bij ons niet helemaal in verhouding🙂

Verder gebruikte bijvoorbeeld geen schil voor de neus van Bert en de oren, maar een tumtummetje en halve plakjes mineola en banaan. Mini-marsmallows kon ik niet vinden, dus werden het grote waar ik stukjes van af sneed, niet zo mooi rond natuurlijk, en een klein likje appelstroop voor de pupil.

In ieder geval vonden wij ze erg lekker, en werden ze met huid en haar verslonden!

Maar of Ernie dat nou zo geweldig vond???

Eerst natuurlijk het lekkerste opeten…

 

 

Maar ook het gezondere deel was erg lekker!

 

Ze at het bijna helemaal op…

Die gaan we dus zeker nog eens maken!!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hersenspinsels
    Sep 03, 2011 @ 20:35:18

    Wat een droppie is je dochtertje….

    Beantwoorden

  2. sarah
    Sep 05, 2011 @ 06:25:07

    prachtig🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

