Verjaardagskaart


Ik zie net dat er iets niet helemaal goed gegaan is, dus dit blogje komt met een kleine 2 weken vertraging…

Eerder knutselde ik al snel een paar kaarten in elkaar, en daarna deed ik het nog even dunnetjes over.

Mijn schoonmoeder is vandaag zestig geworden, dus maakte ik een verjaardagskaart.

Dit keer één kaart. Anders dan die van gisteren, en toch was het ook wel  een beetje hetzelfde: printen, knippen en snijden, naaien en klaar. Ik gebruikte trouwens hetzelfde karton en nog zo’n kaart.

Lettertype: Playbill.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. sarah
    Sep 05, 2011 @ 06:24:27

    heel mooi prachtig gedaan

    Mvg Sarah

    Beantwoorden

  2. margot
    Sep 10, 2011 @ 16:28:55

    wat een leuke kaart! het idee ga ik onthouden!

    Beantwoorden

Geef een reactie

