Strijken…


De eerste twee shirtjes zijn klaar…

Heel simpel opgevrolijkt met behulp van de strijkbout!

Voor de eerste haalde ik inspiratie van een toetje…

 

Een touwtjespringend meisje, dat ik wel bij onze spring-in-t-veld vond passen, al vanaf de eerste keer dat ik haar spotte.

Ik knipte het meisje uit oranje strijkvelours en streek het heel eenvoudig erop.

Zo simpel, zo eenvoudig, zo zacht en zo flexibel…

 

Voor de andere gebruikte ik strijkapplicaties van de Action.

 

Geen idee of (of hoe lang) ze het houden in de was, maar zeker het uitproberen waard, vond ik!

De grote voor…

…en een kleintje achter.

 

En weer een leuk shirtje klaar!

 

Vanmorgen heb ik toch nog maar wat shirtjes gehaald, ik heb nog teveel ideeën!🙂

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janneke van Ravesteijn
    Sep 01, 2011 @ 16:14:33

    Leuk! Die serie van de Action heb ik ook al eens gebruikt. Alleen (ligt misschien voor de hand)… niet in de droger doen hoor! Dan blijft er een plastic propje over🙂 Action had deze week ook leuke ‘dikke’ strijkapplicaties, weer even flink ingeslagen, haha. Ik ben net klaar met een voedingsschort voor mijn zus, was wel even zweten (vervelende gladde stof), maar uiteindelijk wel leuk geworden.
    Veel plezier ermee!
    groetjes Janneke

    Beantwoorden

  2. sarah
    Sep 05, 2011 @ 06:23:41

    o, zo mooi schattig

    Beantwoorden

Geef een reactie

