Blij


Vandaag werd ik weer eens blij🙂 Niet dat ik dat niet vaker ben hoor, in tegendeel!😉 Maar ik zag tijdens het folders ‘lezen’ wat leuks wat ik graag wilde (proberen te) halen… En tsja, toen vond ik natuurlijk nog meer! En vond ik ook nog wat in de brievenbus waar ik blij van werd🙂

Ik ging voor de strijkapplicaties (nam er maar van allemaal één)…

…en een (sleutel)hanger-pakketje.

Maar ik vond dus ook een rek met afgeprijsde shirts.

Effen, dus een ‘blank canvas’, zodat ik ze voor volgende zomer zelf leuk kan maken. Met een (strijk)applicatie of iets van strijkvelours – wat ik als het goed is deze week binnen krijg!! Kan ik het éíndelijk eens uitproberen!!!

En toen ik thuis kwam vond ik dus ook nog wat in de brievenbus!

Leuk he? In de vakantie ging ik met m’n zus ‘shoppen’ op de markt (zij had wat nodig) en wilde onder andere één van deze bloemetjes. Maar ja, ze gingen per halve meter🙂

Nou, ik denk dat ik met deze 18 bloemetjes wel iets leuks kan!

Niet zo raar dat ik hier blij van word, toch??😀

Geef een reactie

