Naamslingers


Maar dan anders dan anders!

Ik had eerder al het idee gehad om er ‘iets’ mee te doen maar toen kwam het er niet van.

Nu herinnerde ik me weer het dit idee en kon ik er wel wat mee. Zes baby’s zijn er recent geboren en ‘moesten’ nog een kaartje krijgen.

Materiaal had ik nog wel in mijn voorraad.

Ik ging eerst aan de slag op de computer.

Ik printte de letter-vlaggetjes (met een dun grijs stippellijntje, zodat je ze niet goed ziet, maar wel voldoende om ze uit te snijden) op mooi karton.

Heel standaard, roze voor de meisjes en blauw voor de jongens…

Toen kwam het meeste werk: snijden!

Had ik alle letters? Ja, gelukkig wel!

Ik zocht de kaarten erbij en naaide de vlaggetjes met m’n machine erop.

Ik heb ze niet uitgemeten, dus ze zitten niet ‘netjes gecentreerd’…

…en de afstand tussen de vlaggetjes is ook niet overal hetzelfde…

…maar who cares? Waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet🙂

Ik vind ze leuk, origineel en ze zijn ook nog eens snel gemaakt!

Ik ga ze zeker nog eens maken!

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. annika
    Aug 15, 2011 @ 18:58:25

    Wat een superleuk idee!
    Erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Annika (vosje2000)

    Beantwoorden

  2. Esther
    Aug 15, 2011 @ 19:19:56

    Wat heb jij toch leuke ideeën!! Ik vind ze erg mooi.

    Beantwoorden

  3. oontje
    Aug 16, 2011 @ 11:07:36

    Oh, super! En zes baby’s… dat is de moeite.
    Leuk dat ik je heb kunnen inspireren!

    Beantwoorden

Geef een reactie

