Muts


Of ik een muts wou maken…

Nou, vooruit dan maar 😉

Van de restjes van de ballonbal voor de #restjeshaakswap (ja, zelfs daar kan je nog restjes van over hebben 🙂 ) maakte ik volgens dit patroon een muts.

Met een dubbele draad (blauw en geel), omdat ze erg dik garen gebruiken. En ik heb niet van die dikke haaknaalden, dus ik gebruikte twee iets dunnere, weet alleen niet meer precies welke, 4 en 5 of zo. Maar aangezien het voor een klein koppie is en dit patroon ook voor volwassenen kan, moest het best kunnen dacht ik zo…

Omdat geel al bijna op was de laatste rand met blauw en rood.

Voor de vlechtjes was nog bíjna genoeg geel (er zit één blauwe draad bij).

En aangezien het toch winter is, kan je er best mee in huis lopen. Toch?

Nou ja, zij blij, ik blij… weer wat minder bolletjes die op een bestemming liggen te wachten 🙂

En misschien dat ze hem komende winter ook nog wel in het echie gaat gebruiken, wie weet!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Hersenspinsels
    Jul 31, 2011 @ 10:36:31

    Grappige muts, ik denk wel dat ze hem in de winter zal gana gbruiken…

    Beantwoorden

Geef een reactie

