Stempelen


Tenminste, dat is toch de Nederlandse vertaling van ‘printing’? Dat was het juli-thema van 52 crafts in 52 weeks.

De tweede en derde week van juli waren we weg, de eerste week was ik daarvoor druk dus deze week ‘moest’ ik echt even aan de bak 🙂

Na eerst wat ge’knutseld’ te hebben met gewone inktkussentjes en stempeltjes had ik betere inspiratie nodig. Het mocht wel wat volwassener 🙂 En hoe ik erop kwam weet ik niet, maar ik bedacht me dat ik een gehaakt bloemetje kon gebruiken om mee te stempelen!

Grappig toch? Veel meer kan ik er niet over vertellen: ik gebruikte (gewone hobby)verf, een flesje wat ik had staan – geen idee of het houdt in de was – en een klein lakrollertje om het bloemetje mee te ‘inkten’.

(en het is een baan omdat ik de stof om een grote snijmat gevouwen had)

Ik kwam er trouwens achter dat ik het bloemetje niet te hard aan moest drukken… want dan werden ze zo ‘donker’ of ‘dicht’. De lichtere zijn gewoon lichtjes aangedrukt.

Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet (tips??), het moet in ieder geval nog gefixeerd worden.

Dat was nou echt een snel-gedaan snel-geblogd projectje 🙂

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Fuckaduck
    Jul 27, 2011 @ 14:21:03

    Wat cool! erg leuk bedacht!

    Beantwoorden

  2. maayke
    Jul 27, 2011 @ 18:17:42

    Het hoeft niet moeilijk te zijn om mooi te zijn blijkt wel weer!

    Beantwoorden

  3. Edje
    Jul 27, 2011 @ 20:47:58

    Hey wat leuk bedacht! Ziet er heel cool uit.
    En kan best voor een:
    * jurkje?
    * lakentje?
    * kindertasje?
    uhhh….ik denk verder….

    Beantwoorden

  4. Trackback: Have you been inspired to try printing this month? « 52 crafts in 52 weeks
  5. marie bartels
    Sep 24, 2012 @ 18:10:28

    Goed idee stempelen met gehaakte rondjes.
    Moet mijn vuurtoren stempel nog uit proberen, wil alles tergelijk doen.
    Kom tijd te kort voor al die leuke dingen die ik hier zie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

