Roze bos


De mama van het roze bos vroeg me laatst of ik voor haar een aankleedkussenhoes en een omslagdoek / dekentje wilde maken… Leuk, want nou had ik een goed excuus om niet alleen naar de markt te gaan, maar er ook wat leuks uit te zoeken en mee te nemen!!

Toen ik haar gisteren ‘vertelde’ dat ze af waren en vroeg of ze foto’s wilde zien, antwoordde ze: “Jaaaaaaaa, wil graag fotootje!!! Maakt niet uit hoe, als je er zelf mee wil pronken mag dat”

En dat wil ik natuurlijk heel graag, want ik ben er echt trots op!! Je zou er bijna een klein meisje voor gaan krijgen🙂

Verder zal ik dan de foto’s het werk maar laten doen…

De omslagdoek

De aankleedkussenhoes

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hettyvanveenHetty
    Jun 25, 2011 @ 13:11:31

    wat heb je dat weer schitterend gemaakt zeg!! hier mag je zeker mee pronken, echt geweldig

    Beantwoorden

  2. Esther
    Jun 25, 2011 @ 13:22:46

    *reactieplek gevonden*

    echt super mooi!😀 Zou zo in een winkel kunnen liggen!😀
    en je mag er inderdaad zeker mee pronken!

    Beantwoorden

  3. Do
    Jun 25, 2011 @ 13:56:55

    Oooooooooooooooooooooo, wat moooooooooooooiiii!!!!!!!!!! Ik ben helemaal blij!!! En ontroerd (maar dat zijn ook de hormonen)…. Kom je snel?😀😀

    Beantwoorden

  4. Berthine
    Jun 25, 2011 @ 13:57:38

    Wauw wat heb je dat weer mooi gedaan!! Wie weet ga ik het zelf ook nog wel eens proberen!! Hopelijk voor een eventuele tweede;-)

    Beantwoorden

  5. maayke
    Jun 25, 2011 @ 14:01:08

    Super mooi!!

    Beantwoorden

  6. echtjosje
    Jun 25, 2011 @ 14:06:33

    Wauw, die zijn echt prachtig!!!

    Groetjes van Josje

    Beantwoorden

  7. AMGdeW
    Jun 25, 2011 @ 14:20:20

    Wauw! Mooi en lief! Dat gaat perfect in het roze bos passen🙂

    Beantwoorden

  8. Do
    Jun 25, 2011 @ 14:35:18

    😀

    Beantwoorden

  9. Esther
    Jun 25, 2011 @ 14:52:18

    Oh, zo gaaf! Echt eens iets anders dan anders🙂 Haha, het roze bos… dat hebben we hier ook😉

    Beantwoorden

  10. Edje
    Jun 26, 2011 @ 20:00:25

    Wat heb je dat weer supermooi gedaan! Vooral het vogeltje vind ik heel leuk.

    Beantwoorden

  11. Janneke van Ravesteijn
    Aug 28, 2011 @ 22:19:30

    Wat superleuk zeg! Volgens mij heb jij een voorraadkamer van heb ik jou daar, ik ben voorzichtig de mijne aan het vullen. Moet manlief natuurlijk niet meteen in de gordijnen jagen🙂 Nu mijn zus net bevallen is en om een voedingsschort (klinkt heel afgrijselijk, maar is wel leuk) heeft gevraagd, heb ik weer een excuus om te gaan brainstormen. Bedankt voor de inspiratie!
    (oh ja, het is een jongetje, dus het wordt iets met lime en aqua, jammer van dat oudroze!)

    Beantwoorden

Geef een reactie

