Zonder mouwen


Er was eens een vestje met hele rare mouwen…

Weinig gedragen, omdat het van die rare mouwen had…

En toen kreeg ik opeens een idee! Want, qua lijfje paste hij nog prima. En dus knipte ik de mouwen eraf.

En toen had ik opeens een bodywarmer!!

Ik gebruikte een oud t-shirt van mij om ‘m te voeren.

Zoals je (misschien wel) kunt zien, knipte ik de mouwen 2cm van de armsgaten eraf, zodat ik ze als beleg naar binnen kon vouwen… makkelijk en toch (best wel) netjes afgewerkt!

   

En ideaal om lekker in te spelen 😉

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. spinseltje
    Jun 13, 2011 @ 21:14:40

    Wat een leuk idee zeg……ik word binnenkort oma van een tweeling…wil weer gaan naaien voor de kleinkids…..leuke ideetejs heb je ….ik blijf je volgen!

    Beantwoorden

  2. kim van der Meijden
    Jun 15, 2011 @ 20:19:15

    Wat een super idee. Je hebt soms ook dat het lijf nog goed is maar de mouwen te kort zijn.
    Dan kan dit ook nog. Ik vindt heel je site echt leuk en handig om ideetjes op te doen. Ik blijf ook zeker je site in de gaten houden.

    Beantwoorden

    • creadientje
      Jun 19, 2011 @ 21:09:44

      Ja, deze mouwen waren ook gek kort voor de maat… en het lijfje was lang genoeg (onze peuter is niet zo dik) om nog even als body-warmer mee te gaan.
      Leuk hoor, van harte welkom!

      Beantwoorden

Geef een reactie

