Nieuwe hobby!!


Ik heb geloof ik een nieuwe hobby…

Na m’n eerste ervaringen met vrij borduren had ik ook zin om, net als Eloleo ‘anders’ te appliceren!

In m’n Knippie stond ook een koe (en nog veel meer plaatjes, het thema van de meeste applicaties past in het thema Holland en boerderij) die ik wel schattig vond.

Er lag ook nog een mouwloos roze shirtje te wachten (en dat is nog niet de laatste, dus ik ga nog even vrolijk door, hoor!!) dus zocht ik ‘bijpassende’ restlapjes, kom ik daar ook eens doorheen… Nou ja, bij wijze van spreken dan🙂

Net als de vorige keren ging ik maar gewoon ‘aan de slag’ met dit als resultaat:

De bloem zit ‘los’ wat een leuk effect geeft.

Ik moet heel eerlijk zeggen, dit lijkt een hele ingewikkelde manier van appliceren, maar het is juist heel erg makkelijk! Want het hoeft niet netjes.

Ik hoor van zoveel mensen dat ze niet recht kunnen naaien… Maar, je gaat hierbij gewoon een keer of vier, vijf rond. Juist niet over elkaar heen, en het mag op de stof maar ook bést even ernaast! Geeft allemaal niks, als het maar niet netjes is😉

Dus, probeer het eens uit!!! En laat me vooral zien wat je gemaakt hebt, want daar ben ik (in het algemeen) ook erg benieuwd naar!!!

Succes😉

En ja, ik ben helemaal enthousiast want het is zó leuk en zó simpel!

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ragna
    Mei 12, 2011 @ 06:59:00

    awww wat issie weer lief!!!!!

    Beantwoorden

  2. Ester
    Mei 12, 2011 @ 07:25:41

    Da’s zoals Poppy Trefry, google haar naam maar eens. Ze heeft een heel leuk boek🙂 Die is echt super. Er is ook een youtube van haar.

    Beantwoorden

  3. sarah
    Mei 12, 2011 @ 08:44:26

    ziet er heel leuk uit, je moet soms eens nieuwe dingen proberen he😉

    Ikzelf hem sinds kort eens proberen borduurkaarten te maken, het begint nog aardig te lukken, heb er al 2 gepost op mijn blog😉

    mvg Sarah

    Beantwoorden

  4. Hersenspinsels
    Mei 12, 2011 @ 12:21:53

    Heel erg leuk gemaakt wat een creatief persoon ben je toch!

    Beantwoorden

  5. Vibeke
    Mei 12, 2011 @ 13:13:45

    Dat is echt leuk, Crea! Heb je vlies onder?

    Beantwoorden

    • creadientje
      Mei 12, 2011 @ 13:15:21

      Ja, ik heb aan de achterkant van het voorpand vlieseline gestreken, durfde het op tricot stof niet aan zonder versteviging… en de stof is met behulp van vliesofix vastgestreken!

      Beantwoorden

  6. eloleo
    Mei 12, 2011 @ 13:21:34

    Prachtig gelukt! Ik heb het vrij borduren natuurlijk ook van bij Poppy. Haar boek is absoluut een aanrader.

    Beantwoorden

  7. olga
    Mei 13, 2011 @ 07:57:02

    Wat leuk ..Tshitje geworden zo ..en goeie ideeen heb je ….van de restlapjes …heb er ook nog een aantal liggen …..succes verder !!

    Beantwoorden

  8. -JC-
    Mei 15, 2011 @ 11:02:05

    Ik ben zelf begonnen met ehm…creatief met vilt, zeg maar, maar ik merk dat ik weinig creativiteit heb om iets te bedenken. En in mijn hoofd is het geweldig, maar na de naald en draad van mijn hand is het ronduit niet geweldig. Ik werk wel netjes en regelmatig, maar hoe maak ik het spannend en uitdagend zoals ik hier weer zie. Hoe verzin je zoiets? Kun je dat leren?

    Beantwoorden

  9. echtjosje
    Jun 11, 2011 @ 15:32:35

    Wauw! Dat ziet er echt gaaf uit!

    Dit is mijn eerste keer op je blog, het ziet er allemaal heel gaaf uit!

    Groeten van Josje

    Beantwoorden

  10. HS
    Feb 09, 2012 @ 15:42:14

    Geweldig! Ik heb je koe net even ‘snel’ gemaakt op een truitje voor mijn dochtertje… ben ook helemaal fan van de techniek dankzij jou.
    Ik sneup nog wel ff rond op je website..ideeën genoeg.
    Dank voor het delen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

