In de herhaling


Ik maakte nog een Onbag en een Mei Tai… Niet zo heel veel ‘speciaals’ meer, maar ik vind het wel leuk om de foto’s te laten zien!

Voor de Onbag haalde ik paarse canvas en roze katoen met dieren (waarvan ik ook de cadeautjes voor mijn bijna-jarige-nichtje maakte). Verder 3 tinten bijpassend naaigaren en 2 klikgespen.

Voor de Mei Tai haalde ik donkerbruine (bijna zwarte) katoen met bloemetjes en vogeltjes bij VANMARIEKE, bijpassend aquablauw canvas en rood extra-stevig naaigaren.

De Onbag:

(Berenapplicatie van een vergroot rondje met berenkop van de voeringstof)

De Mei Tai:

 

(Zie je die kleine voetjes rechtsboven?? 🙂 )

Op de ene kant van het slaapkapje 2 banen lint.

En aan de andere kant een bloem (ook op de aquakleurige kant van het lijfje zit onder het slaapkapje zo’n bloem).

Met rode sierstiksels.

En als ik de nieuwe eigenaressen moet geloven, zijn ze allebei erg fijn in gebruik! 🙂

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Do
    Apr 18, 2011 @ 21:35:21

    Mooi joh!!!

    Beantwoorden

  2. janneke
    Apr 19, 2011 @ 12:14:32

    Ziet er erg mooi uit! Heb je ergens een patroon voor een mai tai gevonden, zou er graag ook een willen maken…
    Groeten Janneke

    Beantwoorden

  3. AMGdeW
    Apr 28, 2011 @ 20:03:26

    WAUW! De Mei Tai is echt ontzettend mooi! De onbag ook, maar dat kan ik wel blijven zeggen bij al je onbags 😉

    Anne-Marie

    Beantwoorden

Geef een reactie

