Lente!!


Het is al een tijdje lente, en de nieuwe stofjes voor onze sierkussens liggen ook al sinds januari of februari te wachten, maar gisteren en vandaag zijn de nieuwe hoesjes – in een mum gemaakt – dan ook klaar…

En het staat heel anders! Lekker vrolijk!

Nu moeten we alleen nog wat anders voor op tafel hebben… de plant is prima, maar die kaarsen kunnen echt niet meer 😉

En in de afgelopen periode kreeg ik ook een idee, naar aanleiding van iets wat ik ooit gezien had… ik dacht in een Ariadne at Home (waarschijnlijk een Kids-versie) of hier, maar ik kan hem er niet tussen vinden… Misschien heb ik niet goed gekeken hoor, er staan in ieder geval een heleboel leuke ideeën tussen!

Moeilijk is het in ieder geval niet, even meten, knippen, naaien, strijken, naaien en klaar zo ongeveer… en het resultaat is erg leuk (al zeg ik het zelf…)

(en van een afstandje is het net een grasveld met gekleurde dieren en de blauwe lucht erboven).

Zo, weer wat van m’n lijstje afgestreept!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Janne
    Apr 13, 2011 @ 19:58:45

    Leuke kleurtjes die kussens!
    En wat een leuke stoelhoesjes.

    Beantwoorden

  2. Berthine
    Apr 13, 2011 @ 20:02:46

    Wat heb je dat mooi gedaan! Leuk idee met de stoeltjes! Ga ik onthouden. Ik ben nog steeds niet begonnen met naaien. Hoe maak jij de kussen van onder dicht?

    Beantwoorden

  3. sarah
    Apr 13, 2011 @ 20:06:01

    zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik kwam toevallig op je blog, via mijn dashbord, via snelst groeiende blogs 😉

    Ik volg je blog, via bloglovin 😉

    Mvg Sarah

    http://www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    Beantwoorden

  4. Antoinette
    Apr 13, 2011 @ 21:05:57

    Tjee, das leuk en lekker fleurig op jullie bank, ik heb net vandaag ook een paar kussens op de foto gezet, ik ga er gelijk een blogje van maken. (ben gelijk enthousiast)

    Beantwoorden

  5. Trackback: Leuk werk… | Niet stoffig
  6. violier
    Apr 15, 2011 @ 14:15:43

    wat leuk die kleurtjes. Ik had wel gehoord dat je over groen en blauw dacht voor kussentjes, maar ik vind de rugleuningen ook erg geslaagd. Zet mij ook aan het denken….

    Beantwoorden

Geef een reactie

