De ‘Jennifer Clutch’ gaat naar…


Tien mensen wilden mijn Jennifer Clutch wel hebben! Maar ja, er kan er altijd maar één de gelukkige zijn, hè?

Ik liet lootjestrekken.nl het werk doen en de winnaar is

Sabine

Gefeliciteerd!!! Ik zal je een mailtje sturen voor je adres! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Sabine
    Mrt 10, 2011 @ 22:35:10

    Wat leuk, dank je wel!
    Ik heb je een mail gestuurd, ik ben zo blij 😀
    Warme groet, Sabine

    Beantwoorden

  2. Sabine
    Mrt 18, 2011 @ 19:06:30

    Ik heb het fantastische tasje binnen, dank je wel!! Ik word er helemaal vrolijk van, zelfs op deze regenachtige dag!
    Groetjes, Sabine

    Beantwoorden

Geef een reactie

