Alweer kapotte knieën…


Afgelopen zomer repareerde ik dit broekje en natuurlijk duurde het niet lang of zaten er (natuurlijk…) in beide (!!) knieën weer een gat…

Ondanks dat hij toch echt te klein is heb ik hem (een tijdje geleden al) nog maar wel gerepareerd, het was namelijk echt ons lievelingsbroekje!

En, wederom heb ik het met de machine voor elkaar gekregen. Vraag me niet hoe! (En nu mocht ik nog wel twee keer zelfs!)

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Antoinette
    Mrt 07, 2011 @ 20:49:26

    Hoihoi, das toch netjes gedaan?! En mocht je er niet goed bij kunnen, de volgende keer de binnenbeennaad openmaken en repareren en dan de naad weer dicht?(toen het nog nodig was bij mijn jongens toen die klein waren, deed ik het altijd zo, nu groeien ze er enkel in de lengte nog uit)

    Beantwoorden

  2. Sylvia
    Mrt 08, 2011 @ 09:15:10

    Hij wordt er alleen maar schattiger door! Nu hopen dat ze niet binnen een maand uit de lengte groeit…

    Beantwoorden

Geef een reactie

