Etui


Laatst vond ik ‘zomaar’ deze tutorial en die moest ik gewoon even uitproberen!

Dinsdag ging ik bij (onder andere) een klein meisje op bezoek en dacht dat zij dat vast wel leuk zou vinden…

Ik knipte stroken van verschillende breedtes van restjes stof, verlengde de te korte rits met flapjes (zoals hier).

Een gestippeld lintje aan de trekker…

Leeg is ook maar zo kaal hè! Gelukkig vond ik in de kast een pakje driekantige potloden (die kan mijn eigen dochter ook zo goed vasthouden) in mooie pastelkleuren

en zo had ik zomaar een leuk en geslaagd cadeautje!

Als ik nou de tutorial aangehouden had, was het vast zo klaar geweest! Maar ja, ik dacht dat ik het uit mijn hoofd ook wel kon. Niet dus 😉

Ik weet trouwens niet of ik de maten helemaal goed aangehouden heb, maar ik vond bij het stikken van de hoeken dat de etui niet mooi vierkant werd, zoals in de tutorial, en daarom heb ik 0,5 cm verder nog een keer gestikt…

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frida
    Mrt 05, 2011 @ 20:50:44

    Dat kan ik me voorstellen dat je die ‘moest’ uitproberen = zoiets lijkt me ook leuk om aan de kids te geven als verjaardagskadootje, want dat is voor jongens en meisjes leuk 🙂

    Beantwoorden

  2. Edje
    Mrt 05, 2011 @ 22:33:18

    Oh wat heb je weer een leuke dingen gemaakt de afgelopen tijd! Jij Creabea mupke!

    Beantwoorden

  3. Frida
    Mrt 06, 2011 @ 16:25:56

    Ik ga hem ook maar maken geloof ik – heb de titorial doorgelezen en vond toevallig nog een nieuw doosje kleurtjes. Gezellig werkje.

    Beantwoorden

  4. Anita
    Mrt 06, 2011 @ 16:46:24

    Hoi,

    Marit vond/vind hem helemaal geweldig. Inmiddels helemaal gevuld met krijtjes, potloodjes en pennen is deze etui nu niet weg te denken op onze salontafel.
    Vierkant is ie niet, maar wel erg leuk. Vrolijk, net als de kleurtjes die erin zitten en Marit veel plezier aan beleefd.

    Beantwoorden

  5. Trackback: Nog 2 etui’s « Creadientje's Blog
  6. Trackback: Bijna twee… « Creadientje's Blog

Geef een reactie

