Nog een lunchtas


Naar aanleiding van mijn vorige lunchtas vertelde iemand mij dat één van haar dochters die geweldig zou vinden! Of ik er voor haar andere dochter ook eentje wilde maken? Natuurlijk!

Het meisje zocht zelf de stofjes uit (ze houdt van roze en bloemen) en ik combineerde dat tot deze tas.

Ik vind zelf dat het zo wel een leuke combinatie tussen roze en turquoise is geworden.

Maar, vergeleken met m’n eerste tas vond ik de roze geruite stof (haar eerste voorkeur) wel wat saai en hoopte ik hem wat op te fleuren met turquoise zigzagband en hartjes.

En dat vind ik persoonlijk dan ook wel weer gelukt!

De ‘flap’ is van witte stof met roze vlindertjes, hartjes en bloemetjes en sluit met een turquoise koord

en de binnenkant is van dezelfde stof als de buitenkant van de handvatten (volgens mij een oude kussensloop, die ik ooit bij de kringloop vond).

Nou, hopelijk gaan daar 2 meisjes heel blij mee worden!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hetty
    Mrt 04, 2011 @ 20:00:35

    weer heel mooi, wat ben je toch handig. Volgens mij zie je het al voor je als het nog maar een lapje stof is.

    Beantwoorden

  2. ayumills
    Mrt 09, 2011 @ 02:27:15

    These lunch bags are so cute! I really like the heart appliques on one of the bag with rick rack on the bag! How clever!

    Beantwoorden

Geef een reactie

