Wat anders met knoopjes


Bij de kringloop vond ik laatst een magneetvelletje met Engelse woorden. Ik denk dat het bedoeld is voor beginnende lezers om zinnetjes te maken of zo… maar ik dacht: met die magneetjes kan ik ook wel wat anders!

En toen ik mijn pot met knoopjes zag wist ik het opeens! Ik ging knoopmagneetjes maken. Eerst was ik van plan om mijn nog nieuwe lijmpistool te gaan gebruiken, maar uiteindelijk heb ik een tube sterke hobbylijm gebruikt, wat (volgens mij) prima ging!

Kaatjeskeet was dinsdag jarig en ik vond het leuk om haar, ondanks dat ik haar niet ‘echt’ ken, een kadootje te sturen… Ik keek op haar blog en wat zag ik daar in haar header? Tadaaaa! Knoopjes, onder andere in het rood, roze en paars… dus zocht knoopjes in die kleuren en plakte er een magneetje achterop…

Eerlijk gezegd zijn ze niet echt heel sterk, maar ik denk dat ze ook wel ‘gewoon leuk’ zijn!

En toen wilde ik het opsturen, maar ja, hoe doe je fatsoenlijk 14 knoopjes in een envelop? Opeens zag ik de piramidezakjes van Eloleo voor me, dat leek me wel een leuke verpakking! Ik koos een turquoise met stippen en rozen voor de buitenkant, en voor de binnenkant een roze/wit streepje, een oude positieblouse waar ik ooit een gat in streek ๐Ÿ™‚ (bleek niet 100% katoen te zijn, tsja, daar zit stretch in hรจ ๐Ÿ˜‰ ). Ik maakte hem wel iets groter dan de tutorial die ik volgde.

Bij het bestuderen van de foto’s net zag ik dat de rits niet helemaal nieuw is, sorry Nicoline!! Het was namelijk de mooiste kleur die ik erbij had…

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Antoinette
    Mrt 03, 2011 @ 14:31:36

    Leuk, Lief, en Orgineel!

    Beantwoorden

  2. made by Mriek
    Mrt 03, 2011 @ 15:07:53

    Wat een onwijs leuk idee; mageneet knoopjes!
    Of knoopjes magneten? ๐Ÿ˜‰
    Liefs,
    Mriek

    Beantwoorden

  3. KaatjesKeet
    Mrt 03, 2011 @ 19:28:49

    Het is een heel leuk en lief kadootje! Eerlijk gezegd had ik nog helemaal niet gezien dat het magneetjes waren haha
    Het stofje van het piramidezakje vind ik ook echt heel erg mooi!

    Beantwoorden

  4. Edje
    Mrt 03, 2011 @ 23:46:34

    Heel leuk en crea bedacht! Ik ga morgen toevallig ook naar de Kringloop. Hopelijk vind ik massa’s coole dingskes!

    ps ik ben 20 april jarig ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden

  5. Frida
    Mrt 04, 2011 @ 13:26:53

    wat doe je eigenlijk met die magneet-knoopjes? voor op de koelkast? Zou je dat ook als een magneetsluiting kunnen gebruiken? (serieuze vraag!)

    Beantwoorden

Geef een reactie

