Wie wil er een ‘Jennifer Clutch’?


Na mijn vorige testpatroon voor Ithinksew.com had ik geen nieuwe patronen meer gekregen om te testen, en dus waagde ik er vorige week maar een mailtje aan. En ja hoor! Of ik ‘The Jennifer Clutch‘ wilde testen…

Tuurlijk wilde ik dat wel 🙂 al heb ik zelf helemaal niks met zulke ‘kleine tasjes’. Maar, dacht ik, ik kan er vast iemand anders blij mee maken!

Voor de buitenkant koos ik zwarte Ikea-stof met kleurige bloemen en vogeltjes, en de binnenkant is van een zachte linnen tafelloper (ooit voor een prikkie bij de Zeeman gekocht als lapje).

Hij is ongeveer 25 cm breed en 16 cm hoog.

Het tasje zelf was in een avond genaaid en omdat ik niet alle benodigdheden in huis had, kon ik ‘m niet hélemaal volgens patroon maken, maar veel scheelt dat niet. Namelijk een klittebandsluiting in plaats van een magneetsluiting en een D-ring in plaats van een O-ring (en daarmee een bredere bevestigingslus tussen de ring en de clutch).

En nu is de vraag: wie vind ‘m wel leuk of handig?

Laat uiterlijk volgende week woensdag (9 maart) een berichtje achter, dan zal ik daarna een winnaar trekken!

14 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. olga
    Mrt 02, 2011 @ 21:19:01

    Ziet er leuk uit …..

    Beantwoorden

  2. Edje
    Mrt 02, 2011 @ 21:44:47

    Ben ook niet zo van de kleine tasjes, maar je kunt het toch ook als make-up tasje ofzo gebruiken? Of als etui voor teenoftander? Potloden, haaknaalden, rolmes, tornmesje etc etc. Of niet?
    Dus: Jazeker! Ik doe mee!

    Beantwoorden

  3. Frida
    Mrt 03, 2011 @ 01:52:01

    Ik vind hem ook wel leuk – ik denk dat ik ook ga voor de loting…

    Beantwoorden

  4. Lisette
    Mrt 03, 2011 @ 07:26:52

    Ik vind hem ook leuk, heb al een grote tas van hetzelfde stofje, zou dit kleine tasje perfect bij (in) passen 🙂

    Beantwoorden

  5. Sylvia
    Mrt 03, 2011 @ 13:53:15

    Ha, ik doe mee! Een echte Dientjes-tas, altijd al willen hebben. Over een paar jaar (als je bekend en beroemd bent) zijn ze geld waard!
    Grapje…
    Net een leuk tasje om een breiwerkje in mee te nemen in de auto bijvoorbeeld…

    Beantwoorden

  6. Sabine
    Mrt 04, 2011 @ 08:12:37

    Wat een leuk tasje, wellicht om mee te gaan stappen – iets wat ik hoognodig moet gaan doen en een tasje is dan altijd zo’n gedoe: een grote tas met alleen je portomonee, mobiel, sleutels of een klein tasje waar het bij elkaar net niet in kan, of in je zakken….
    Ik doe graag mee! 😀

    Beantwoorden

  7. Janin (haakt)
    Mrt 05, 2011 @ 20:45:47

    Ik ben gek op kleine tasjes 🙂 en deze is erg leuk! Dus ik doe graag mee!

    Beantwoorden

  8. beppii
    Mrt 06, 2011 @ 20:08:58

    Ben ik nog op tijd om mee te doen? 🙂
    Vind het zo’n klein schattig tasje!

    Beantwoorden

  9. AMGdeW
    Mrt 07, 2011 @ 15:04:10

    Jaaaa, ik ben gek op tasjes! In alle soorten, maten, kleurtjes, stoffen, materialen, etc. etc. etc. En deze is echt superleuk dus ik doe graag mee!!

    Beantwoorden

  10. Ria kuipers
    Mrt 08, 2011 @ 20:21:26

    Ook ik wil graag meeloten voor dat prachtige tasje!! Het ziet er prachtig uit!!

    Beantwoorden

  11. Bettina
    Mrt 08, 2011 @ 20:28:32

    Jaja I love tasjes; groot, klein maakt mij niet uit een tasje is een tasje 😀 en deze ziet er ook mooi uit! Dus ik wil graag mee doen 😀

    Beantwoorden

  12. Sylvia
    Mrt 09, 2011 @ 08:08:50

    Nou nou, je begint al aardig bekend te worden Creadientje!

    Beantwoorden

  13. Trackback: De ‘Jennifer Clutch’ gaat naar… « Creadientje's Blog

Geef een reactie

