Edje geeft tasjes weg…


Ja, echt waar! Ze had me laatst al gemaild: er komt binnenkort een give-away aan…

Dus, als je zo’n leuk tasje wilt, ga snel even kijken!

Enne, voor welke zou ik gaan?? 😉

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Antoinette
    Feb 11, 2011 @ 10:01:18

    Ze zijn hartstikke leuk! Ik maak zelf ook tasjes.Ik herken zelfs een bloemstofje die ik ook heb gebruikt. (tasje Beau, mocht je willen kijken op mijn linkpagina) En ik zou voor het meest linkse tasje gaan 🙂 En nu maar duimen dat je hem wint!

    Beantwoorden

Geef een reactie

