Cadeautjes


Willeke maakte en cadeautje voor mij en ook al heb ik ze al bijna een week in huis, ik moet er natuurlijk nog wel een blogje over maken!

Want ik kreeg (heel erg lief !!) 2 mooie cupcake-pannenlappen en 2 leuke haarelastieken. Natuurlijk niet voor mij 🙂 en naar ik dacht, nog op de groei!

Maar, mijn zus die vandaag bij ons was, dacht daar vanmorgen kennelijk anders over, want zo trof ik mijn kleine meid vanmorgen aan:

Nee, nog niet aan het kleien, dat was pas vanmiddag 🙂 maar met die mooie elastieken in haar haar! En ze bleven nog goed zitten ook… Hm, is ze dan echt groter dan ik denk?? 😉

En die mooie pannenlappen… tsja, ik vind het eigenlijk jammer om ze als pannenlap te gebruiken, want ze blijven bij mij gewoon nooit schoon… 🙂

Maar, ik bedacht me dat ze ook wel mooi als mini-prikbordjes bij mijn naaitafel kunnen dienen!

Dus, Willeke, nogmaals bedankt! Ik heb er een beetje m’n eigen draai aan gegeven, maar dat vind je vast niet erg!!

Geef een reactie

