Rokje


Een tijdje geleden vond ik bij de kringloop twee dezelfde kussensloopjes waar ik wel wat in zag…

Ik wist dat ik in een Knippie (winter 2005) een asymmetrisch plooirokje had staan, en die leek me wel leuk uit deze stof…

Zo zuinig mogelijk knippen (want ik denk dat ik wel weet waar ik ’t restant voor wil / kan gebruiken) en voor de ‘fun’ de tailleband aan de binnenkant van paarse stof gemaakt.

Aan de achterkant hoorde elastiek, ik heb er knoopsgatenelastiek ingezet omdat ik dat wel praktisch vind.

Aan de zijkant zit een ‘losse’ zak met natuurlijk een paars knoopje πŸ™‚

De asymmetrische tailleband met nepsluiting was wat gepriegel…

Tijdens het naaien vond ik het eigenlijk toch wel wat tegenvallen, maar nu ’t af is vind ik hem toch best leuk! Met een mooie legging of maillot eronder en een leuk shirtje erop!

Nu wachten tot ze hem past. Volgende winter ofzo πŸ™‚

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. evavertelt
    Jan 10, 2011 @ 21:37:15

    waw! ik wou dat ik je naaivaardigheden Γ©n je zo te zien slanke lijn had! πŸ™‚

    Beantwoorden

  2. Esther
    Jan 11, 2011 @ 12:52:21

    wat een leukerd!!! πŸ˜€ hihi zou ‘m ook wel willen πŸ˜‰

    Beantwoorden

  3. Ragna
    Jan 11, 2011 @ 13:37:32

    Wat leuk! Wat lijkt me dat heerlijk als je dit soort dingen kunt!

    Beantwoorden

  4. Karin
    Jan 11, 2011 @ 15:44:30

    Wat een leuk rokje

    Beantwoorden

  5. Cisca
    Jan 13, 2011 @ 15:15:31

    Oe, ik vind hem echt heel leuk! Net weer even iets anders, zo assymetrisch.

    Beantwoorden

  6. Antoinette
    Jan 14, 2011 @ 09:56:38

    Hartstikke leuk, en inventief! Helaas heb ik 2 jongens en die zullen niet snel een rokje aantrekken. Zelfs toen ze verkleed gingen als heks (met carnaval) hadden ze een broek aan!

    Beantwoorden

  7. evavertelt
    Jan 23, 2011 @ 15:58:20

    Gniffel gniffel… iets te snel geweest πŸ˜€

    Beantwoorden

  8. Trackback: Mei Tai « Creadientje's Blog

Geef een reactie

