Keep on going…


Ik nam wat van mijn voorraad… (bovenste stof is een restant van de hemel van onze wieg)

naaide een heleboel van deze,

knipte een heleboel van deze.

Moest even zoeken welke het beste werkte…

Maar toen was ik er nog lang niet…

Kaatje had me al verteld dat er héél veel tijd in zo’n dekentje gaat zitten. En die van mij is ook nog een stuk groter…

Zucht… 😉

Maar, gelukkig kreeg ik hulp!

En er wordt goed voor me gezorgd!

Dus we gaan nog ‘even’ vrolijk door, zodat bij (of over) mij op de bank straks ook een mooie ‘chenille’ deken ligt!

Zie hier en hier voor tutorials.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hettyvanveen
    Jan 04, 2011 @ 19:44:13

    Mooi gedan zeg , maar wat een werk. Geen wonder dat jou naam Creadientje is 😉

    Beantwoorden

  2. Trackback: Chenille deken « Creadientje's Blog

Geef een reactie

