Gezocht: het beste idee


Een tijdje geleden kocht ik dit broekje met het idee om hem lekker meisjesachtig te maken.

Maar ik weet niet zo goed hoe en wat…

Dus eigenlijk is mijn vraag: wie heeft er een leuk idee, (nieuwe) techniek, of wat dan ook???

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lichtindeduisternis
    Dec 30, 2010 @ 11:38:50

    Ik ben absoluut geen expert, maar misschien een bloem of iets dergelijks op stikken/borduren? Of de zakken en zomen afboorden met een fleurig, meisjesachtig stofje?

    Beantwoorden

  2. kaatjeskeet
    Dec 30, 2010 @ 14:06:03

    Ik zou hem gewoon zo laten, maar dat is natuurlijk niet erg creatief. Misschien onderaan een kanten randje aan de pijpen naaien? En dan een applicatie maken voor op de broek?

    Beantwoorden

  3. Antoinette
    Dec 30, 2010 @ 18:04:01

    Door de binnennaad van de broek open te maken, kun je heel goed op de pijp allerlei versieringen aanbrengen. Wel moet je de zoom loshalen en natuurlijk opnieuw instikken. Denk idd aan geborduurde bloemen, vlinders en andere krullen. Wat erg feestelijk is, zijn allerlei pailletjes met kraaltjes opnaaien. Dit is een handwerkje met veel geduld, maar uniek, en erg meisjesachtig!
    Groetjes Antoinette

    Beantwoorden

  4. Ragna
    Jan 05, 2011 @ 11:49:22

    Bloemen! (haken of breien?)

    Beantwoorden

  5. Mariska
    Jan 07, 2011 @ 23:12:21

    Ik zag een leuk idee op deze blog (niet mijn eigen blog):
    http://tadacreations.blogspot.com/2011/01/raggedy-ann-just-listed.html
    (ik bedoel de derde foto). Ikzelf vind vooral de knoopjes langs de broekzak erg leuk, en de ‘riem’ in een vrolijk stofje.

    Beantwoorden

Geef een reactie

