Poppenwas…


Zondag wordt onze kleine meid alweer 2…

En dit keer krijgt ze een keukentje voor haar verjaardag (die mag ik zaterdag(avond) nog ‘even’ in elkaar zetten…).

Maar een kaal keukentje is natuurlijk niks aan, dus krijgt ze er in ieder geval ook een hand- en theedoek bij! Want ze weet ze heel goed te vinden in ‘mijn’ keuken en is er graag mee aan het ‘poetsen’.

Ik kocht bij de Zeeman een paarse keukenhanddoek en een paars wit geruite theedoek. Met de intentie om ze gewoon kleiner te maken.

Achteraf vond ik dat een beetje te saai voor een klein meisje, dus pakte ik m’n wit-met-paarse-en-roze-en-groene-bloemetjes-stofje die ik ook gebruikte voor de schort. Past erg leuk bij de paarse stof…

Even denken welke maat klein / groot genoeg is, knippen, strijken en naaien… klaar!

Nou hopen dat ze van mijn hand- en theedoeken afblijft!

Maar, eerlijk is eerlijk, deze zijn veeeeel mooier, dus dat zal wel!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ing
    Dec 15, 2010 @ 15:38:27

    Wat leuk!!!!
    Gr.ing

    Beantwoorden

  2. Iris
    Dec 19, 2010 @ 15:40:15

    Wat leuk zeg!
    Ik heb ook helemaal het naai en brei-virus te pakken….
    Ben bezig met een wollen sjaal voor mijzelf en een katoenen pellerine van feestelijke stof voor de kerstdagen…En natuurlijk lakentjes zomen voor de wieg en ledikantje.
    Leuk dat je dochter zulke meiden-dingen doet.
    Liefs Iris (en Sjoerd)

    Beantwoorden

  3. Trackback: 2010 in review « Creadientje's Blog
  4. Trackback: Pannenlappen « Creadientje's Blog
  5. Trackback: Broek wordt rok « Creadientje's Blog

Geef een reactie

