#twitsint


Een tijdje geleden kon je je daarvoor via Twitter aanmelden, en zijn er lootjes getrokken… Woensdag kreeg ik mijn pakket, en die moest natuurlijk nog wachten tot vanavond 21:00 uur…

Maar, vanavond mocht ik dan eindelijk mijn ontvangen #twitsint-cadeautje uitpakken!!!

Eerst vond ik een mooi koffertje… Oh nee, eerst zat er natuurlijk een gedicht in! Maar toen een mooi koffertje…

Echt, het was helemaal volgepropt, te zien aan de bolling in de deksel… en wel, met:

Lintjes, bandjes en lapjes… (ik zie dat de witte lapjes ontbreken op de foto, er zaten ook wat witte lapjes bij!)

Dank u, Sinterklaasje!!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Saar
    Dec 03, 2010 @ 23:39:34

    Wat onwijs leuk!

    Beantwoorden

  2. Edje
    Dec 03, 2010 @ 23:58:38

    Oh wauw, ik ben lichtelijk jaloers!!!

    Beantwoorden

  3. Trackback: Bijna twee… « Creadientje's Blog
  4. Trackback: Rood-wit-blauw « Creadientje's Blog

Geef een reactie

