I <3 cupcakes


Altijd lekker, gebak! En ik hoorde dat m’n lieve grote kleine nichtje zo graag bakt en kokkerelt…

Ik vond het leuk om voor haar verjaardag een schort te maken. Helaas ontbrak het me aan tijd en had ik er nog wel drie in de kast liggen, een roze, een appeltjesgroene en een olijfgroene. Nou zijn de meeste meisjes van 12 niet meer zo rozig – zo ook mijn nichtje – dus pakte ik de lekker fris-groene.

Na een korte brainstormsessie over een cupcake of een giraffe voor erop ben ik toch maar voor een cupcake gegaan, wel toepasselijk voor een schort, toch?

Nog een leuk paars gestippeld randje erlangs om het af te maken…

Ik hoop dat ze er veel plezier van heeft!!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. ing
    Nov 28, 2010 @ 11:03:56

    Wat leuk!!!

    gr.Ing

    Beantwoorden

  2. Hetty
    Nov 28, 2010 @ 11:48:07

    Wat een vrolijke schort heb je gemaakt! echt mooi hoor. Daar zal ze best blij mee zijn.

    Beantwoorden

  3. Janneke
    Nov 28, 2010 @ 20:09:34

    Leuk short!
    Lekker vrolijk zeg

    Beantwoorden

  4. Edje
    Dec 03, 2010 @ 23:58:02

    Superleuk idee om dat met een bestaande schort te doen!

    Beantwoorden

  5. Trackback: Poppenwas… « Creadientje's Blog

Geef een reactie

