Verwend


Dat ben ik de afgelopen tijd… Natuurlijk altijd leuk om jarig te zijn en kadootjes te krijgen!

Een kartelschaar voor stof…

Een lijmpistool…

3 super leuke boeken die ik in de afgelopen tijd (her en der) ‘tegenkwam’ en dus op mijn verlanglijstje kwamen. Een haakboek, een naaiboek en een kleurboek voor volwassenen wat me ook erg leuk lijkt!

Zo ziet dat er van binnen uit:

Ook kreeg ik een lamineerapparaat. Allemaal hele leuke dingen waar ik snel mee aan de slag hoop te gaan 🙂

Ook vond ik tijdens mijn speurtochtjes bij de kringloop en de Slegte ook wat leuke dingen!

Verschillende kleurtjes biaisband,

wat leuke handwerkbladen (ja, wel oud, maar dat heeft ook wel zijn charmes)

en een boek met haaktips, ook erg leuk!!

Nu nog tijd vinden om er wat mee te doen… want ik ben nog steeds hard aan het haken, ik heb ondertussen ruim drie kwart van m’n granny squares aan elkaar zitten… Dan nog een héleboel draadjes afhechten en de rand haken… Maar, er zit schot in de zaak!!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Nov 28, 2010 @ 00:22:58

    Oh jarig! Van harte! Vandaag??? (en: hoe oud? ;-))
    Ik vind vooral die biaisbandjes super. Zulk soort dingen vind ik nou nooit bij de kringloop….

    Beantwoorden

  2. Kaatje
    Nov 28, 2010 @ 08:54:30

    Nog van harte gefeliciteerd!

    Dat laatste boek moet schijnbaar heel handig zijn en goeie tips in staan me tante heeft het ook en staat nog op mijn verlanglijstje 🙂

    Liefs Kaatje

    Beantwoorden

  3. Trackback: December – Winter « Creadientje's Blog
  4. Trackback: Warme voetjes (2) | 12 Maanden 12 Projecten
  5. Trackback: Wat anders met knoopjes « Creadientje's Blog
  6. Trackback: Streepjesdeken « Creadientje's Blog

Geef een reactie

