Herfst…


Vorig jaar kocht ik – op de groei – een bruine trui, met de gedachte ‘m een keertje op te ‘fleuren’ en echt meisjesachtig te maken. Ondertussen is hij niet meer echt op de groei maar kan hij qua maat de kledingkast in…

Op zoek naar inspiratie (welke kleur(en) zou ik gebruiken?) zocht ik in mijn doos met bandjes en toen vond ik een bloemetjesbandje met oranje, groen, geel en roze. Het paste heel leuk bij de bruine trui, al die herfstkleuren bij elkaar! (Nou ja, roze is natuurlijk geen herfstkleur zoals de andere, maar goed…)

Ik heb de knoopjes van de (blinde) polo-sluiting eraf gehaald en het band rondom de capuchon en op de onder- en overslag gespeld. Wat kon heb ik met de machine genaaid, en de stukjes op de blinde overslag en het onderste stukje van de onderslag heb ik met de hand gedaan.

Nog een klein stukje band op de zak als ‘label’ en de knoopjes er weer op.

Zo gebeurd, en het is zo’n ander en leuk gezicht!!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frida
    Nov 04, 2010 @ 00:42:31

    prachtig!

    Beantwoorden

  2. Saskia
    Nov 04, 2010 @ 11:54:44

    Leuk geworden zeg!

    Beantwoorden

  3. hettyvanveen
    Nov 04, 2010 @ 21:24:12

    leuk gedaan, zo zie je dat je met een eenvoudig ‘somber’ iets toch een mooi fleurig iets kan maken. Dit geeft vast leuke inspiratie vele andere kleding, super.

    Beantwoorden

  4. OrangeFarmhouse - Maike
    Nov 08, 2010 @ 16:40:54

    Wat leuk dat je hebt deelgenomen aan mijn give away. Ik heb helaas geen email van je, dus vandaag deze reactie. Je hebt helaas niet gewonnen, maar ik mag je wel iets anders leuks aanbieden namens onderkleertjes.nl. Stuur je me een mailtje? Dan ontvang je een 25% kortingscode voor de hele collectie!
    Groet OrangeFarmhouse – Maike

    Beantwoorden

Geef een reactie

