Granny Squares – update


Ondertussen is het alweer de allerlaatste dag van oktober…

En of mijn haakproject af is? Uh, nee… niet helemaal tenminste.

Ik heb 100 vierkantjes gehaakt, dat wel! En 24 ervan zitten ook al aan elkaar! Dus, het begint al echt iets te worden!

Maar ik heb dus ook nog wat te doen!

Nog 76 te gaan. Plus de rand! Eindresultaat volgt 😉

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Sylvia
    Nov 02, 2010 @ 17:56:56

    Wordt erg mooi Antje.
    Bij ons heeft Daniel er een in gebruik (naar mijn idee zelfde patroontje) die mijn moeder vroeger voor ons gebruikte… Dus ze gaan eeeeerg lang mee. Hopelijk alle kinderen van S&M!
    Ik kijk uit naar het eindresultaat, dat kan ik dan mooi in het echt bewonderen bij je zus!

    Beantwoorden

  2. Trackback: Verwend « Creadientje's Blog
  3. Trackback: Granny Squares (slot) « Creadientje's Blog
  4. Trackback: Oktober – Granny Squares (eindelijk!!) | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

