Rugzak (2)


Een héle tijd geleden blogde ik over een rugzak die ik gemaakt had. Ik moest er nog 2 afmaken.

Nou, een week of 2 geleden heb ik dan ein-de-lijk wit koord gekocht, en gisteren tijdens het opruimen vond ik de tassen en dacht: o ja, die maak ik meteen even af!

Dat was echt een fluitje van een cent…

Ik vind ze lekker fris, ook rood-wit-blauw zoals het vogeltasje maar wel helemaal anders!

Het enige verschil met de eerste rugtas is trouwens dat die een lichtblauwe rits had (met twee trekkertjes) en deze allebei een donkerblauwe rits hebben.

En nu nog bedenken wat ik ermee ga doen…

P.S. de tassen zijn gemaakt naar aanleiding van deze tutorial

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Maaykje
    Okt 24, 2010 @ 13:02:37

    Nou ik heb hem opgeslagen onder mijn favorieten hoor. Nu nog even een mooie stof vinden op de markt en kan ik er weer tegenaan!

    Beantwoorden

Geef een reactie

