Postvak in (2)


Afgelopen dinsdag kreeg ik ook de lapjes ‘terug’ van de lapjesswap van Dutch Apple.

4 leuke lapjes! Een stukje retro (toch??) bloemetjes van Judith, effen grijze stof van Huize Steen, roze geruite stof van een (nog) onbekend iemand en heerlijke (Betuwse??) kersjes van Pierelantijntjes..

Van de kersjes ga ik denk ik een kleine-meisjes-rokje maken voor komende zomer, leuk gecombineerd met een rood ruitje en een vleugje groen (of zo). Ik wil al een tijdje een lief aardbeienjurkje maken (maar heb nog geen aardbeienstof) dus een kersenrokje komt toch echt in de richting! Dat zal bij een klein Betuws meisje vast leuk staan!

De grijze en roze stof komt vast ook helemaal goed, maar dat retro-stofje… Daar moet ik nog eens goed over nadenken. Ik heb al wel wat in mijn hoofd zeg maar, maar alle ideeën zijn welkom🙂

Geef een reactie

