Postvak in


Afgelopen periode kreeg ik weer leuke dingetjes in m’n brievenbus!

Eerst een setje bloemetjes dat ik won bij de give-away van Akelein!

Samen met een lief kaartje en drie lieve knoopjes vond ik het in de brievenbus. Ik moet er nog een bestemming voor vinden, maar dat komt helemaal goed!

Een tijdje geleden maakte Edje een hele leuke aankleedkussenhoes. Daarop reageerde ik dat ik het geruite stofje met de fruitjes zo leuk vond. En zo lief als ze is, kreeg ik zomaar een groot stuk! Lijkt me leuk om daar een lief zomerjurkje van te maken!

Nog tijd genoeg voor de zomer, dus het blijft nog éven wachten! Want… ik heb me wat nieuws op de hals gehaald. Een doopjurk…

Stof (witte poplin) en (roze satijn)lint, vandaag op de markt gekocht, en (transparante) knoopjes, zo uit mijn knopendoos.

Het wordt een variatie op dit patroon:

Sowieso een jurk, en zonder ruches. Maar dus mét een roze lint 🙂

Ik ben benieuwd hoe het resultaat is! Gezien de materialen móet het haast wel leuk en lief worden!!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Maaykje
    Okt 11, 2010 @ 21:08:36

    Altijd leuk om post te krijgen. En zeker die stof. Erg leuk! Succes met het doopjurkje!

    Beantwoorden

  2. Ester
    Okt 11, 2010 @ 21:36:51

    Zo schattig dat stofje met die fruitjes. Leuk om zo’n opdracht te krijgen. Ooit maakte ik een jurkje voor een bruidsmeisje, zo leuk om te doen. Voor zo’n speciale dag! Succes ermee!

    Beantwoorden

  3. Lowiesa
    Okt 12, 2010 @ 07:10:15

    Succes hoor!! Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd naar het resultaat van de doopjurk! Ook het stofje is erg gezellig zomers. Helaas zijn mijn meiden daar al te groot voor 🙂

    Beantwoorden

  4. Edje
    Okt 12, 2010 @ 20:22:53

    ohhh leuk, die bloemetjes!!
    En ik ben echt benieuwd nar dat doopjurkje. Wie weet ga
    ik het patroon wel van je stelen voor Lola’s doop! 😉

    groetjes van het lieve meisje 😉

    Beantwoorden

  5. Trackback: Nog een jurkje « Creadientje's Blog

Geef een reactie

