Postvak uit


Vandaag gingen er 4 lapjes voor de SapperdeSwap op de bus.

Ik ben benieuwd welke lapjes ik terug krijg!

En eindelijk ook de aan Willeke beloofde knoopjes!

Niet de allerduidelijkste foto, maar ja, daar kom ik nu achter en ze zijn natuurlijk allang gepost😉

En dan een update over de Granny Squares:

Deze heb ik gisteren en eergisteren gemaakt, vanavond nog vier! En ik kreeg het heugelijke nieuws dat mijn neefje ook geboren is. Dat wordt dus nog even snel doorhaken…

Geef een reactie

