Herfst


Al jaren geleden ben ik digitaal gaan scrappen. Af en toe maakte ik een pagina van foto’s van een speciale gelegenheid, en tijdens mijn zwangerschap scrapte ik een zwangerschaps-album. Ik vind het erg leuk om te doen, maar de laatste tijd heb ik het maar weinig gedaan…

Gisteren was ik bij mijn schoonzusje en kon ik het niet laten om foto’s te maken in de tuin. Het was zulk prachtig weer! En toen bedacht ik vandaag dat het wel leuk zou zijn om er een scrap van te maken!

De lay-out is Snap Happy en komt van Digital Scrapbook Place en de papers komen uit de kit Jan 2010 PDW CC van Bubbles Babbles.

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Edje
    Okt 05, 2010 @ 23:04:02

    Leuk! Ik ken er niks van, van dat gescrap, maar het ziet er altijd tof uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

