Granny Squares (2) – Oktober: Jong & Oud


Een tijdje geleden blogde ik over mijn eerste Granny Squares. Ondertussen heb ik er 38,5 af…

Maar, daar gaat verandering in komen! Tenminste, dat is de planning…

Want vorige week trok ik het nieuwe #12m12p thema, en wel Jong & Oud. Maar ja, wat moet je daar nou weer mee?

Eigenlijk had ik toch nog best wel verrassend snel een goed idee!

Het plan is als volgt. Ik ga mijn Granny (= oud) Squares deken afmaken voor mijn dinsdag-uitgerekende-maar-nog-niet-geboren (= jong) neefje. Nou maar hopen dat hij nog éventjes blijft zitten. Voor mij dan…

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Sylvia
    Okt 02, 2010 @ 10:05:13

    Wat een goed idee! Want dat neefje woont bij mij in de buurt (al heb ik ‘m alleen nog maar achter een dik “gordijn” gezien) en als hij dan tevoorschijn is gekomen dan kan ik je kunstwerk regelmatig bewonderen!
    Zag je dikke zus gisterenavond nog… ben zo benieuwd wat voor jongetje dat gaat worden!

    Beantwoorden

  2. Trackback: Granny Squares (slot) « Creadientje's Blog
  3. Trackback: Oktober – Granny Squares (eindelijk!!) | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

