Beestenboel – magneetjes


Oh oh, wat heeft het lang geduurd voordat ik met m’n projectje aan de slag ben gegaan… Uiteindelijk heb ik deze week (na het loten voor oktober) toch maar besloten om voor de magneetjes te gaan… Na wat klusjes op bestelling had ik toch even zin in wat leuks…

Daarom zocht ik diezelfde avond wat spulletjes bij elkaar…

En daar maakte ik in ruim een half uur een leuk olifant-magneetje van! Dat viel dus mee…

De volgende ochtend werd hij met ‘open armen’ begroet. Daarom leek het me leuk om er nog een paar te maken. Ook wel een beetje omdat ik het altijd over magneetjeS heb gehad en niet over magneetje…

Het is me helaas nog niet gelukt om ze af te maken, maar het eerste begin is er, en ze zullen binnenkort ook wel afgemaakt worden! Hier alvast een voorproefje!

Enne, dat met alleen maar lapjes uit mijn restlapjesdoos! 🙂

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Angeline
    Okt 06, 2010 @ 16:19:56

    Hoi nog bedankt voor de tip, I really appreciate that!

    Beantwoorden

Geef een reactie

