Magneetjes – of toch niet?


Ik had er echt zin in om leuke magneetjes te gaan maken… maar ik kom er achter dat september gevuld is met andere (leuke) dingen en ik ben bang dat er geen tijd overblijft voor dit leuke projectje… Daarom heb ik besloten om mijn idee toch bij te stellen… Ik ga maar wat nuttigs doen.

M’n kleine meisje heeft dringend nieuwe broeken nodig. En de broeken in de winkel (of op zolder) die lang genoeg zijn zijn véél te breed bij haar heupen. En ook al hebben ze soms knoopsgatenelastiek of gebruik ik een Dapper Snapper, mooier wordt het er dan niet op, zo’n ‘pofbroek’.

Daarom wil ik (in ieder geval) een broek voor haar maken, natuurlijk met een leuke dieren-applicatie! Welke weet ik nog niet precies, misschien wel een plaatje van Dick Bruna.

Ik denk met een aap, dat plaatje vind ik zo leuk (en aangezien het ‘bijbehorende’ meisje ook lijkt te oefenen voor aap ook wel heel geschikt lijkt mij :-))

Maar ja, nou vind ik net dit plaatje… daar móet ik (ooit) ook wat mee doen, die is leuk!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Frida
    Sep 03, 2010 @ 00:14:00

    nou ja – als je toch om tijd verlegen zit, dan ga je deze toch maken. Misschien creëer je wel wat tijd onder het borduren 😛

    Beantwoorden

Geef een reactie

