Beestenboel (2)


Toen ik vorige week het thema ‘beestenboel’ trok, had ik echt geen flauw idee wat ik zou gaan doen. Voor sommige thema’s had ik al wel projecten in mijn hoofd, maar helaas pindakaas, die waren het dus niet…

Ondertussen heb ik al wel wat bedacht! Het is gebaseerd op een tutorial die ik een tijdje geleden vond (maar niet terug kan vinden) en wat ik sindsdien al wilde maken: magneetjes.

In de tutorial werden de magneetjes gemaakt van stof, ze gebruikten daar de plaatjes in de stof. Omdat de magneetjes ‘vastgenaaid’ werden kun je ze (uiteraard onder begeleiding) ook voor kleine kinderen gebruiken.

En aangezien m’n kleine meisje de magneetjes van haar Nijntjes magneetboek erg leuk vind (en wij metalen kozijnen in huis hebben :-)) lijkt het me erg leuk om voor haar een serie dieren-magneetjes te maken, waarschijnlijk de dieren van Dick Bruna omdat ik die zo leuk vind, en ze niet te gedetailleerd zijn.

Een poos geleden vond (voor 70 cent) ik een doos vol met zulke magneetjes bij de kringloop en die had ik toen al meegenomen om wat mee te gaan doen…

Nou, dat gaat hem dus worden… ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Trackback: Magneetjes – of toch niet? « Creadientje's Blog
  2. Trackback: 2010 in review « Creadientje's Blog

Geef een reactie

