Beestenboel


Dat is het eerste thema voor #12m12p. Sinds gisteravond bekend, dus sinds gisteravond hard aan het nadenken.

Een poezentas? Een knuffel? Of iets leuks van een beestenstofje? De ark van Noach lijkt me al heel erg lang leuk om te maken, bijvoorbeeld als dekbedovertrek…ย Linda maakte een tijdje geleden een leuk kussen maar eigenlijk zoek ik iets wat ik gewoon zelf bedacht heb… niet dat er geen inspiratie te vinden is op het www, maar gewoon, omdat ik dat leuk vind…

Ben benieuwd of ik inspiratie krijg voor ‘iets van mezelf’… dus, wordt vervolgd!! ๐Ÿ™‚

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Do
    Aug 19, 2010 @ 20:51:54

    Er komt vast nog een leuk “eigen” idee, ik kan niet wachten, ben benieuwd!!!!

    Beantwoorden

  2. Saskia
    Aug 20, 2010 @ 08:24:55

    Mijn idee is bedacht, kan op vakantie,
    en ’t idee komt van de week online ๐Ÿ˜‰

    Beantwoorden

  3. Edje
    Aug 20, 2010 @ 12:09:47

    Ik ben heel benieuwd wat je gaat fabriceren!

    Beantwoorden

  4. kaatjeskeet
    Aug 20, 2010 @ 21:07:04

    Ik ben ook heel benieuwd wat je bedenkt, mijn verwachtingen zijn hooggespannen ๐Ÿ™‚

    Beantwoorden

Geef een reactie

