#12m12p


Een tijdje geleden kwam ik op deze blog en ik vond het idee erg leuk! Ik gooide een balletje op op Twitter, en bleek niet de enige te zijn…

Maar elke week iets doen is voor veel mensen een beetje veel, dus we kwamen uit op elke maand. En dan niet een ‘craft’ zoals bij het origineel, maar een projectje. En een projectje kan dus van alles zijn, iets wat je altijd al wilde maken, of iets nieuws wat je graag uit wil gaan proberen, of… of…

Na wat heen en weer getwitter waren we met een aantal die het nog steeds een erg leuk idee vonden… Omdat dat net voor de zomervakantie was, prikten we september als eerste maand.

En nu we in augustus alweer naar de tweede helft gaan, wordt het tijd om actie te ondernemen. Kaatje en ik bedachten we een plan: elke maand een thema, en iedereen geeft dan zijn eigen invulling daaraan. In de eerste week van de maand een blogje over wat je gaat doen, en in de laatste week wat je gemaakt hebt.

Nou is het afwachten wat voor lootje ik ga trekken aan het einde van de maand… want dat wordt dus het eerste thema!

Ik zal in de rechter kolom een overzichtje maken naar de anderen die meedoen aan dit project. Mocht je het ook leuk vinden om mee te doen, of je nu wel of niet Twittert, of je nu wel of niet een blog hebt, laat dan een reactie achter! Dan neem ik via de mail contact met je op!

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Saskia
    Aug 15, 2010 @ 19:23:42

    Nou, ik denk dat ik het ook wel wil proberen!
    Dat van die Thema’s maakt het voor mij wel iets moeilijker. Maar dan ga ik wel voor de breeeeedste zin van het woord 😉

    groetjes,

    Saskia

    Beantwoorden

  2. Edje
    Aug 15, 2010 @ 20:46:36

    Ik ga het eens aankijken. Zoals ik je al eerder schreef, hou ik eigenlijk niet zo van opgelegde projectjes (maar vind het bij een ander wel errug leuk!) maar wie weet….ben benieuwd!

    Beantwoorden

  3. Hetty
    Aug 15, 2010 @ 21:29:57

    Ik kijk het ook eerst even aan. vind het een super leuk idee maar weet niet of ik er aan kan voldoen. Bij mijn creaties om een bepaald thema ben ik heel erg afhankelijk van mijn inspiratie die helaas niet op commando komt. Jullie in ieder geval succes en ik volg het. Ik kan toch als ik wil later inspringen?

    Beantwoorden

  4. mEET
    Aug 16, 2010 @ 13:34:27

    jaaaaa! leuk! en ik lees dat we de thema’s in de breeeeedste zin van het woord mogen opvatten! dan doe ik mee 😉 lijkt me leuk en ach ik heb toch al zo weinig te doen, dit houdt me bezig …….. wahahahahahha!

    Beantwoorden

  5. Do
    Aug 16, 2010 @ 14:40:06

    Maar een keer in de maand is best weinig, en je mag ook best een keer makkelijk doen, een fotocollage of een taart ofzo (persoonlijk ga ik dat elke maand doen, haha). Gewoon meedoen! Leuk!

    Beantwoorden

  6. aafke
    Aug 16, 2010 @ 23:26:36

    ik ga gewoon meedoen…
    ik zie wel wat de thema’s worden en wat ik er mee kan…
    leuk om te ontdekken hoe ieder het op haar manier gaat invullen.
    joepie. ik heb er zin in!

    Beantwoorden

  7. Saar
    Aug 20, 2010 @ 10:50:22

    Ik ben een beetje laat maar hoorde het nog maar net! Mag ik ook meedoen?

    Beantwoorden

  8. Inge
    Sep 11, 2010 @ 20:35:41

    Wat een leuk idee! Ik zag het bij Willeke op de site en nu wil ik natuurlijk ook meedoen:-). Ik ga al iets met dieren verzinnen.

    Groetjes,
    Inge

    Beantwoorden

Geef een reactie

