Huiswerk


Nee, ik zit niet meer op school… en ik ben ook niet van plan om daar binnenkort aan te beginnen!

Maar, via Twitter leerde ik Willeke kennen. Zij vertelde dat ze zich aangemeld had als patronentester bij ithinksew en dat leek mij ook wel leuk…

Nadat ik me via de mail aangemeld had, kwam de vraag of ik de instructies wilde corrigeren of de patronen uitproberen. Nou, mijn Engels is niet zo vréselijk goed, dus dat eerste leek mij geen goede optie… maar dat tweede wel! En met zo ongeveer de kerende email kreeg ik een patroon toegestuurd met de vraag of ik die wilde maken…

Emily

Omdat het officieel binnen een week moest, en ik het patroon maandag kreeg, heb ik gisteravond echt even tijd gemaakt om eraan te beginnen. Zoveel andere dingen waar ik mee bezig ben 😉

Ik heb wat stofjes uit mijn ‘voorraad’ gezocht, helaas had ik geen vilt voor de oogjes en slofjes, en geen goede kleur garen voor de haren. De ogen heb ik dus maar met knoopjes gemaakt, maar de haren en de slofjes moeten nog. Maar toen ik Emily meenam toen ik m’n kleine meisje uit bed haalde, was ze al helemaal verkocht 😉 Ze mocht meteen slapen en werd ondergestopt, lief toch!!

Mijn Emily

En voor de kleur nog even een foto, want die zie je wat beter hier…

Voor de kleur...

De roze stof kocht ik ooit bij de kringloop, het donkerrode stippeltje heb ik denk ik ooit gekregen, het ecru is een restant van (de voering van) een broderie-trappelzak die ik ooit maakte en de knoopjes, tsja, die kocht ik bijna 9 jaar geleden, toen ik een poosje in Denemarken woonde. Een grote zak vol. Klinkt dat bekend??

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Saskia
    Jul 19, 2010 @ 07:55:05

    Wat een leuk poppetje zeg! Ik wou dat ik dat ook kon 😉

    Beantwoorden

  2. Lisette
    Jul 19, 2010 @ 08:56:15

    Leuk zeg!! echt een schattig popje.

    Ik wist trouwens ook nog niet dat je een tijdje in Denemarken hebt gewoond?

    Beantwoorden

  3. Edje
    Jul 27, 2010 @ 08:19:53

    Kom ik ook even bij jou kijken. Wat een leuke site heb je!
    En wat een mooi popje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

