Rugzak


Vorig jaar (of zelfs al nog langer geleden) kocht ik (volgens mij bij een Laura Ashley-winkel) een stuk gordijnstof, zo’n demo-gordijnstaal. Daar zal vast wel een mooi woord voor zijn, maar die ken ik dus niet 😉

Maar goed, het was dus echte jongens-voetbalstof… En toen ik een tijdje geleden een super leuk patroon voor een drawstring backpack vond, wist ik ook meteen wat ik met die stof wilde doen! Ik heb het patroon iets veranderd qua stofverdeling, en ook geen ‘oude khaki-broek’ gebruikt, maar ik heb nu wel 3 leuke rugtassen! 2 zijn nog niet helemaal af (ik moet nog koord kopen) en eentje heb ik zondag snel voor mijn neefje afgemaakt (met wit keperband wat ik had liggen in plaats van het koord), die er erg blij mee was!

Voorkant

Achterkant

De achter- en binnenkant is helemaal lichtblauw (grote lap stevige katoen van de kringloop), de donkerblauwe streep is een denim-kleur-achtige katoen en de streepjesstof is van een oud overhemd 🙂 De rits komt uit één of ander tasje en het keperband uit twee witte linnen broeken. Jaja, ook een manier van recycling!!!

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anne-Marie
    Jun 22, 2010 @ 11:10:01

    Wat ontzettend leuk geworden weer! Ritsen inzetten… dat moet ik dus ook eens gaan leren :-S

    Beantwoorden

  2. Do
    Jun 22, 2010 @ 18:40:19

    Je bent zo knap en creatief!

    (ik val in herhaling, maar ja, het is de waarheid en een goede manier om te laten weten dat ik je blogje heb gelezen)

    Beantwoorden

  3. Trackback: Rugzak (2) « Creadientje's Blog

Geef een reactie

