Maandag naaidag…


Vandaag ben ik alweer voor de derde keer op rij naar mijn schoonzusje geweest om haar te helpen met naaien. Onze dochters kunnen dan heerlijk samen spelen 🙂

Zij is bezig met een jurk voor d’r kleine meid, en ik bedacht dat ik dan ondertussen ook wel wat voor haar kon gaan maken… Een eenvoudig rokje werd het, gebaseerd op het patroonloze plooirokje. Wel iets aangepast, want met een tailleband met elastiek, wel zo handig als je nog maar 2 bent 😉

Het rokje

Ze was er zo blij mee, dat ze hem niet meer uit wilde doen…

Over de andere kleren heen...

Natuurlijk maakte ik ook een bijpassende haarband, en ook alvast eentje voor bij de jurk (maar daar heb ik geen foto van gemaakt…)

En de andere kant

De ene kant

Weer een gezellig en geslaagd dagje 🙂

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Do
    Jun 21, 2010 @ 21:02:25

    Goed bezig!!!!!! Ik word met de dag jaloerser, wat een leuke dingen maak je allemaal!!! Te schattig!

    Beantwoorden

  2. Do
    Jun 21, 2010 @ 21:04:38

    O, en wat een leuke stofjes! Goede smaak heb je! (-;

    Beantwoorden

  3. Saskia
    Jun 21, 2010 @ 21:41:07

    Leuk zeg!!

    Groetjes,

    Saskia

    Beantwoorden

Geef een reactie

