Vaderdag


Vandaag was het Vaderdag en natuurlijk moest ik wat met mijn kleine grote meisje gaan knutselen voor papa…

Ik wist niet zo goed wat ik moest maken, en toen kreeg ik van iemand een tip om van (de mooie stukken van) een tekening boekenleggers te maken.

Nou, aangezien ze voor tekenen altijd helemaal warm loopt, was dat dus niet zo’n gek idee 🙂

Gistermiddag heb ik haar maar aan het werk gezet, en het resultaat was niet mis, tot nu toe de mooiste tekening die ze gemaakt heeft!!

De tekening

En dat voor een (precies!!) anderhalf-jarige… Ik was er erg trots op en het ging me echt aan m’n hart om hem te moeten versnijden… maar goed, het was voor een goed doel en ik denk dat er nog wel talloze zullen volgen…

Voor de achterkanten heb ik een foto met daarnaast de tekst ‘Lees je bijbel – Bid elke dag – Dat je groeien mag’ uitgeprint, en dit heb ik samen gelamineerd. Omdat ik geen lamineerapparaat heb heb ik uitgeprobeerd of het ook met een strijkbout kan, zoals ik hier had gelezen. En dat kan dus 😉 Je hebt wel geduld nodig, maar het resultaat is dan prima!

3 boekenleggers

Ik heb er 3 boekenleggers van gemaakt, één voor papa (de mooiste, de rechter) en nog twee, voor allebei de opa’s eentje. Eén opa heeft hem al gekregen en was er – net als papa – ook erg blij mee!

Kadootje geslaagd, de volgende keer bloggen over m’n zelfgemaakte moederdagkado’s…

Geef een reactie

