Oud nieuws…


Ik heb met mezelf maar afgesproken om eerst alle nog-niet-afgemaakte projecten af te ronden… Er zijn namelijk een aantal dingen die al een héle tijd liggen te wachten op de laatste ‘loodjes’, zoals knoopsgaatjes en knoopjes en zo…

Eigenlijk vind ik het veel leuker om met weer iets nieuws te beginnen, maar ja, zo wordt de stapel ‘nog-niet-af’ alleen maar groter en groter…

Maar, gelukkig heb ik de afgelopen tijd nog een heel aantal dingen gemaakt om over te bloggen voordat ik nieuwe dingen hóef te maken…

Laat ik dan maar beginnen met het eindresultaat van het kraamkadootje waar ik een hele tijd al over blogte…

Eindresultaat van het kraamkadootje

’t Is toch schattig geworden, nietwaar?? Mijn vriendin vond het in ieder geval erg leuk, hopelijk heeft haar dochtertje er veel plezier van!!

Geef een reactie

