Haarbanden…


Een vraag om een haarband leverde het volgende resultaat:

Haarband

(herken je de stofjes??)

En na het plaatsen van deze foto op Twitter en Facebook mocht ik zo nog 7 haarbanden op bestelling maken…

Nog 7 haarbanden

2 setjes voor moeder en dochter (de bovenste en onderste, en die met de grote stippen) en de rest waren allemaal ‘enkeltjes’.

Maar het haarbanden-verhaal is nog niet ten einde, want zo druppelsgewijs mag ik nog af en toe één of meerdere haarbanden maken, heel leuk om te doen 😉

Mocht je ook geïnteresseerd zijn, laat dan een berichtje achter en dan zal ik contact met je opnemen!

En als je hem zelf wilt maken: ik gebruikte dit patroon.

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Daphne
    Jun 19, 2010 @ 08:14:28

    Hallo,

    Wat een geweldige haarbanden! Ik ben erg benieuwd wat ze kosten en of je er ook een kunt maken voor onze dochter van bijna 2!

    Hartelijke groet,

    Daphne

    Beantwoorden

  2. Kir
    Jul 20, 2010 @ 14:54:39

    Ik ben dan weer heel benieuwd welk patroon je gebruikt of heb je het zelf ontworpen?

    Beantwoorden

  3. kippetje tok
    Jul 24, 2010 @ 20:13:34

    hoi, wat een geweldige haarbanden. heb zeker interesse, wat kosten ze en in welke stofjes kun je het maken? groetjes, Marieke

    Beantwoorden

  4. Trackback: 2010 in review « Creadientje's Blog
  5. Karin
    Jan 17, 2011 @ 11:53:39

    Hoi! Ik ben einteresseerd in je haarbanden; voor mijn dochtertje van ruim 1 jaar en voor mijzelf, kun je wat meer info geven over prijzen en stofjes? Hoor het graag!

    Beantwoorden

  6. sofie
    Mrt 07, 2011 @ 09:31:02

    Beste,

    graag had ik het patroon van het haarbandje.

    dank je

    groetjes

    sofie

    Beantwoorden

  7. elize
    Apr 15, 2011 @ 16:36:03

    Geachte

    zou ik heb patroon ook mogen krijgen

    alvast bedankt

    elize

    Beantwoorden

  8. sarah
    Mei 12, 2011 @ 16:19:07

    Hoi heb je dat patroontje ook in het nederlands?
    Groetjes
    Sarah

    Zoja kun je het mailen naar me?
    Thanks
    Sarah

    Beantwoorden

  9. Sonja
    Jan 14, 2012 @ 09:23:41

    Wat een leuke haarbanden. Ik zou ook wel het patroon in het Nederlands willen. Is dat ergens beschikbaar?

    Groetjes Sonja

    Beantwoorden

Geef een reactie

