Shirtje


Ik kwam een tijdje geleden op internet een idee voor een soort ‘random patchwork’ tegen van restlapjes. Dat vond ik wel een leuk idee…

Na wat gezoek tussen mijn lapjes, vond ik een paar rood/roze stofjes die ik leuk bij elkaar vond passen. Op goed geluk aan elkaar gestikt…

Toen bedacht ik me dat ik nog ergens een roze shirtje had liggen, eigenlijk gekocht als kraamkadootje (om er de naam van het meisje op te appliceren) maar nooit gemaakt…

Het paste perfect bij mijn patchwork. Ik knipte daar een hartje van en naaide het op het shirtje.

Geen ingewikkeld klusje (paar uurtjes werk) en een – al zeg ik het zelf – leuk resultaat!!!

Roze shirtje met patchwork-hart

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Do
    Mrt 05, 2010 @ 14:07:54

    Erg leuk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

