Nieuw project – deel 2 en eindresultaat


Het nieuwe project is alweer afgerond…

Dit speelkleed (van ongeveer 120 x 140 cm) was in opdracht. Ik vond het wel spannend om materiaal te kopen en dergelijke, voor iemand die ik niet ken. Gelukkig was de ‘opdracht’ erg duidelijk.

Na deel 1 (de voorkant) kwam deel 2, die iets bewerkelijker was! Namelijk, het ‘watteren’ (met fleece) van de voor en achterkant. Want een lief klein baby’tje moet natuurlijk lekker zacht op de grond kunnen liggen spelen!

wattern

En dan, tot slot, het eindresultaat!

voorkant

achterkant

voor- en achterkant

En al zeg ik het zelf, ik ben er trots op! Ik wens de kleine meid veel speelplezier toe!

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Suzanna
    Dec 28, 2009 @ 15:51:51

    leuk gedaan! Ziet er leuk en vrolijk uit! Is dat nou moeilijk om te maken? Vooral het watteren lijkt me wel lastig. Of vooral gewoon veel werk?

    Beantwoorden

  2. doremi
    Dec 30, 2009 @ 22:27:05

    Nogmaals superbedankt, we hebben er al veel plezier van gehad. Met de verjaardag van mijn schoonvader met 4 kindjes (een van 2,5 jaar, en 3 die dit jaar geboren zijn) op gespeeld.

    En iedereen vindt het erg mooi en praktisch!

    Beantwoorden

  3. Lowiesa
    Mrt 12, 2010 @ 08:35:02

    Wat leuk om zo je eigen creatieve naam te hebben. Maak je nu dingen op opdrachtenbasis?

    Beantwoorden

  4. Trackback: December – Winter « Creadientje's Blog
  5. Trackback: Warme voetjes (2) | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

