Creadientje


Creadientje is een combinatie van mijn hobby en mijn schuilnaam.

Dit blog wil ik gebruiken om te schrijven over de creatieve dingen die ik zoal doe. En dat zijn een boel verschillende. Ze zullen vanzelf aan de orde komen!

Op ’t moment ben ik veel bezig met handwerken, voornamelijk naaien en iets minder breien. Verder doe ik ook veel ‘creatiefs’ op de computer.

Ik zal beginnen met iets wat ik al ruim een jaar geleden gemaakt heb, en waar ik nog steeds erg trots op ben!

boxkleed

Boxkleed

 Op 9 november 2008 (ik weet het nog zo goed, omdat het op mijn verjaardag was) was ik 36 weken en 1 dag zwanger en hebben we de box in de kamer gezet. Met het door mezelf gemaakte boxkleed met onderliggende boxmatras, die ik vlak daarvoor nog af had gemaakt. Want als je de box neerzet, moet er natuurlijk ook minstens een leuk kleed inliggen!

Ondertussen heb ik nog een tweede (dit keer minder unisex, namelijk roze) kleed gemaakt voor mijzelf en nog eentje voor mijn zusje. Heel leuk om te doen!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. doremi
    Dec 19, 2009 @ 22:30:46

    WOW, hard gewerkt!!! Het is allemaal super geworden!
    Knap hoor!

    Ben erg benieuwd naar het kleed (-: Als het af is, zal ik een foto plaatsen met een linkje hiernaartoe. Wie weet, krijg je nog meer opdrachten (of heb je het daar veeeeeel te druk voor?)

    O ja, en voor ik het vergeet, hartelijk gefeliciteerd met E!

    Beantwoorden

Geef een reactie

